Μπουχτισμένη από την υγρασία, το ψιλόβροχο, τη συννεφιά που πιο πολύ θυμίζει Φθινόπωρο παρά Άνοιξη είπα να κάνω τα μαγικά μου ξόρκια και να καλέσω το Καλοκαίρι να έρθει πιο γρήγορα!
Ονειρεύομαι παραλίες, τυρκουάζ νερά, μπικίνι, μάσκες και γεμάτες μπουκάλες για ατέλειωτες καταδύσεις! Ονειρεύομαι και πολύχρωμα ψαράκια στα νερά της Χαλκιδικής!!