Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Επεξεργασία μετάλλου για χειροποίητο κόσμημα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Επεξεργασία μετάλλου για χειροποίητο κόσμημα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Tell me your name!!

Αγαπημένη τάση της χρονιάς που διανύουμε είναι τα personalized jewels με το αρχικό (αρχίγραμμα) του ονόματός μας, το όνομά μας ή το όνομα του αγαπημένου - της αγαπημένης μας!



Αυτή η συλλογή ξεκίνησε με το σχεδιασμό και τη πρώτη κατασκευή των αρχικών και προχώρησε με πρώτο όνομα το Ιωάννα γιατί το "ι" δε γινόταν ωραίο κόσμημα και θα ήταν αδικημένη η κορούλα της φίλης μου.


Δεύτερο και εντυπωσιακότερο λόγω μεγέθους το "poppy" - και Πόπη και "παπαρούνα" για ένα γλυκήτατο κορίτσι που άνοιξε τα φτεράκια της και εγκατέλειψε την Ελλάδα και τη σίγουρη - μίζερη δουλειά που απεχθανόταν για να δοκιμάσει τη τύχη της στην Αγγλία με όλη μας την αγάπη...!



Η τελευταία μου ιδεα ήταν η προσαρμογή του ονόματος ώστε να ταιριάζει στα μοδάτα δερμάτινα βραχιόλια που φέτος φορέθηκαν από όλες σε όλα τα χρώματα!!



Ελπίζω να σας άρεσε η συλλογή μου!!

Όποιος θέλει να αποκτήσει το δικό του όνομα σε κόσμημα μπορεί να μου στείλει μήνυμα στο ftiagmenostoxeri@gmail.com ή να επισκευθεί τη σελίδα μου στο facebook Φτιαγμένο στο Χέρι

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Αρχίγραμμα!!

Έψαχνα τόσες μέρες ποιά να είναι η πρώτη μου δημοσίευση για το 2012 που τελικά χάθηκα στη μετάφραση και κοντεύει να βγει ο Ιανουάριος!

Ήθελα να βάλω γούρια για να είναι γούρικη η χρονιά, charms του 2012 σε βραχιολάκια και κολιέ αλλά τελικά είδα πολλές τέτοιες δημοσιεύσεις και επέλεξα κάτι τελείως διαφορετικό!

Για εμένα το μικρό μας όνομα είναι η ταυτότητά μας και αυτό που μας συντροφεύει σε όλη μας τη ζωή. Πρόσφατα ξεκίνησα να δημιουργώ αρχικά από αρζαντό με την ιδιαιτερότητα ότι δεν επέλεξα τα κεφαλαία γράμματα αλλά τα πεζά που είναι πολύ πιο γλυκά, άμεσα και οι καμπύλες τους τα κάνουν πιο οικεία.

Η πρώτη ανάρτηση του χρόνου λοιπόν είναι για το αρχίγραμμα, που κατά την επίσημη εκδοχή είναι ένα μεγάλο, αρχικό κεφαλαίο γράμμα, που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αρχίσετε ένα έγγραφο ή ένα κεφάλαιο ή προκειμένου να καταστήσετε πιο ελκυστική την εμφάνιση ενός ενημερωτικού δελτίου ή μιας πρόσκλησης.

Δείτε τα ως τώρα γράμματα που μου ζήτησαν οι φίλες και οι φίλοι του "Φτιαγμένου στο χέρι"!! Το πρώτο ήταν το "δ" του μπαμπά Δημήτρη!


Το δεύτερο και τρίτο μαζί ήταν το "α" και το "λ" για δύο αδερφάκια



Ακολούθησαν επαναλήψεις για τον Ανδρέα και τη Λία και τελικά το διπλό "και g και 9" για την αδερφούλα μου τη Georgia :)))


Τέλος μια φίλη ζήτησε ένα "β" για την αγαπημένη της φίλη Βίκυ!


Καλή Χρονιά σε όλους, ελπίζω να σας άρεσε η δημοσίευση και ευχές σε όλους να χαιρόμαστε τα ονοματάκια μας!!


Find out more handmade jewellery in our facebook page or follow us on Pinterest

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Saying goodbye to Summer...

Summer is gone so I made some sea jewellery to say goodbye to my favourite time of year!

The first is a hammered seastar with dark brown silk string to be weard in a woman's neck.



The second is a new design of a boneless fish for a young boy paired with a black rubber cord.



Find out more handmade jewellery in our facebook page or follow us on Pinterest

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

Ο υποβρύχιος φωτογράφος και η χελώνα Caretta caretta :)

Πριν μερικούς μήνες ένας πολύ καλός φίλος από τη Πάτρα είχε δει το "Bραχιόλι Zen" και μου ζήτησε να του φτιάξω κάτι αντίστοιχο με θέμα την μεγάλη του αγάπη τη θάλασσα και την υποβρύχια φωτογραφία. 

Δεν ήταν δύσκολο να βρω το κύριο θέμα, που ήταν η φιγούρα ενός δύτη με φωτογραφική μηχανή. Το πρόβλημα ήταν πως ήθελε κάτι ακόμα το βραχιόλι, για να συμπληρώσει το ημικύκλιο του και να δώσει τον χαρακτήρα που έλειπε στο κόσμημα. Έτσι για αρκετό καιρό έμεινε σε αδράνεια γιατί μου έλειπε η έμπνευση.

Τελικά, λίγες ημέρες πριν τον δεκαπενταύγουστο, συνέβη κάτι πολύ σημαντικό. Εν πλω για μια κατάδυση στον Πατραϊκό, με φίλους συνδύτες στο σκάφος, εντόπισαν μια τραυματισμένη χελώνα Caretta caretta, η οποία με ακινητοποιημένο το ένα της πτερύγιο δε μπορούσε να καταδυθεί αλλά ούτε και να κολυμπήσει σωστά καθώς σχημάτιζε ασταμάτητους κύκλους στην επιφάνεια.

Με τη βοήθεια των φίλων συνδυτών, ο Κώστας κατάφερε τελικά να ανεβάσει στο σκάφος τη χελώνα και με συντονισμένες κινήσεις της ομάδας να τη μεταφέρουν οδικώς στον Αρχέλων όπου και περιθάλπεται με προσοχή έως τη στιγμή της απελευθέρωσής της. Εντελώς συμπτωματικά, η ίδια ομάδα πριν μια εβδομάδα είχε διασώσει μια άλλη χελώνα Caretta caretta την Αρσίδα! Η φωτογραφία είναι της εξαιρετικής δύτριας και φωτογράφου Ελένης Τσοπουροπούλου :))


Με τεράστια συγκίνηση και θαυμασμό για την ευαισθησία των φίλων συνδυτών, που συμμετείχαν στις δύο διασώσεις, στο βραχιόλι πρόσθεσα και τη φιγούρα μιας χελώνας και έτσι ολοκληρώθηκε το βραχιόλι και έχει και μια ενδιαφέρουσα ιστορία να πει. 
Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι από τα στάδια της κατασκευής :) Ελπίζω να αρέσει !!








Διαβάστε το άρθρο στο:
http://www.archelon.gr/contents/ournews.php?row=row10&nid=400



Find out more handmade jewellery in our facebook page or follow us on Pinterest

Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

butterflies in the stomach!!

Το "βαρύ πυροβολικό"  της φετινής μου συλλογής, καθαρά λόγω μεγέθους, είναι η πεταλούδα από σφυρήλατο αλπακά, περασμένη σε γαλάζιο σουέντ κορδόνι.



Θεωρώ πως είναι το πιο πολύπλοκο κόσμημα που έχω φτιάξει καθώς αποτελείται από 9 κομμάτια τα οποία κόπηκαν, λιμαρίστηκαν, γυαλίστηκαν και σφυρηλατήθηκαν χωριστά πριν ενωθούν για να συνθέσουν το σώμα και τα φτερά της πεταλούδας συνολικού πλάτους 7 εκατοστών, έτσι ώστε το κόσμημα να έχει κίνηση.
Εκτός από σφυρηλάτηση τα κομμάτια που συνθέτουν τα φτερά έχουν και καμπυλότητα για να ζωηρέψουν τη μονοτονία του μετάλλου μαζί με τα έντονα χρώματα στις ενώσεις από φωσφορούχες κηροκλωστές.




Find out more handmade jewellery in our facebook page or follow us on Pinterest

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Metal Design Jewellery



Η ενασχόληση με το μέταλλο ήταν η φετινή μου εμπειρία και πλέον είμαι τόσο φανατική που πλέον δε θέλω να δημιουργώ κοσμήματα από χάντρες και σύρματα!
Πρόσφατα ξεκίνησα να εμπλουτίζω και τον πάγκο εργασίας μου αλλά έχω ακόμη πολύ δρόμο πριν να είναι ολοκληρωμένο! Ως τώρα προσπαθώ να κρατάω χαμηλό το κόστος χρησιμοποιώντας εναλλακτικά εργαλεία αντί τα επίσημα εργαλεία κοσμήματος, όπως η τσιμεντόπλακα που πήρα από τη γειτονική οικοδομή που χτίζεται ως βάση για το πυρότουβλό μου όταν χρησιμοποιώ το φλόγιστρο. Ελπίζω ότι σύντομα θα έχω το δικό μου στούντιο για να δουλεύω και να εμπνέομαι σε αυτό.
Περισσότερες από τις δουλειές μου έχουν να κάνουν με τη θάλασσα. Ως δύτρια, αγαπώ πάρα πολύ τη θάλασσα και τα πλάσματά της αλλά και τις φιγούρες των δυτών και προσπαθώ να δημιουργήσω κοσμήματα για δύτες ή λάτρεις της θάλασσας. Συμπληρωματικά όταν δουλεύω με πιο συνηθισμένα θέματα, όπως πεταλούδες, λουλούδια και καρδιές, προσπαθώ να ξεφύγω και να δημιουργήσω κάτι με το δικό μου προσωπικό στυλ.
Οι τελευταίες μου δημιουργίες είναι ένα σετ από μαχαιροπήρουνα. Μαχαίρι και πηρούνι για σκουλαρίκια και ένα κολιέ κουτάλι από σφυρήλατο χαλκό.
Ελπίζω να σας αρέσουν!



Working with metal was this year's experience and now I' m so fanatic with it that I don't wanna make jewells of beads and wires!
I started my own Jeweler's bench to work with metal and other materials but I have still long way to go before it is completed! So long I try to keep the cost low by using some staff in place of "official tools" as my cement slab from a building under construction across the street as a base for my firebrick when using the gas burner. Hope that soon I will have a small Jeweler's studio to work and get inspired in!
Most of my work has to do with the sea. As a diver myself I like so much the sea critters and the diver's shape that I really like to create jewels for divers or/and sea lovers. Additionally when working with more common shapes as butterflies, hearts and flowers I try to make a difference and create something with my personal style.
My last creations are a set of earrings knife and fork and a spoon necklace of hammered copper.
Hope you like them!   

Find out more handmade jewellery in our facebook page or follow us on Pinterest

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Κεντάω τη καρδιά σου με αγάπη!

Η αγαπημένη μου τεχνική με μέταλο κεντημένο με κηροκλωστή σε έντονα χρώματα σε ένα δικό μου σχέδιο από λεπτή λωρίδα μετάλου λυγισμένη σε σχήμα καρδιάς και περασμένη η μία άκρη στην άλλη.



Πριν το λύγισμα φρόντισα να δημιουργήσω πολλές τρύπες για να μπορώ να περάσω πολλές φορές τη κηροκλωστή και να δώσει έντονο χρώμα στο γέμισμα.



Περιμένω τα σχόλιά σας!

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

My Zen Bracelet!

Δεν υπάρχει κόσμημα που να με έχει παιδέψει τόσο πολύ στην κατασκευή του! Δεν υπάρχει βραχιόλι που να είχε τόση πολύ δουλειά και δεν υπάρχει ούτε μια φορά που να είχα τόσες απώλειες σε εργαλεία και τόσους τραυματισμούς!

5 κατεστραμένα τρυπανάκια, 2 τελειωμένα γυαλόχαρτα, 4 ατυχήματα με κοψίματα στα δάκτυλα από το μέταλλο και αμέτρητα καψίματα! 

Τέλος άπειρα διλήματα και αλλαγές στο δέσιμο του κουμπώματος, ιδέες ναυάγια και κάτι μέτρα από δερμάτινο κορδόνι στον κάδο!

Αυτό είναι λοιπόν το παίδεμά μου που επιτέλους ολοκληρώθηκε, θα το έχω στην έκθεση της 6ης Ιουνίου στο Πολιτιστικό Κέντρο "Πέτρινο" του Δήμου Πυλαίας και μετά θα το παραδώσω με χαρά στη φίλη μου Βάσω την Yoga instructor για την οποία και σχεδιάστηκε.



Τι να πω... η αλήθεια είναι πως όσο περισσότερο σε παιδεύει κάτι τόσο περισσότερο παθιάζεσαι με αυτό και τελικά το καμαρώνεις..!! :))

Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Ξορκίζω τον Χειμώνα!!

Μπουχτισμένη από την υγρασία, το ψιλόβροχο, τη συννεφιά που πιο πολύ θυμίζει Φθινόπωρο παρά Άνοιξη είπα να κάνω τα μαγικά μου ξόρκια και να καλέσω το Καλοκαίρι να έρθει πιο γρήγορα!

Ονειρεύομαι παραλίες, τυρκουάζ νερά, μπικίνι, μάσκες και γεμάτες μπουκάλες για ατέλειωτες καταδύσεις! Ονειρεύομαι και πολύχρωμα ψαράκια στα νερά της Χαλκιδικής!!



Εεεε δε μπορεί θα πιάσουν τα μάγια!!!

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Πετάμε αετό!!!!

Τα καιρικά φαινόμενα μπορεί να μας κράτησαν στο σπίτι και να μην απολαύσαμε την Καθαρά Δευτέρα αλλά η έναρξη της Σαρακοστής έδωσε ιδέες :) Τα έντονα χρώματα στις κηροκλωστές και στις κορδέλες μου έδωσαν χαμόγελα αισιοδοξίας και σκοπεύω να τον φοράω μέχρι το Πάσχα!!


Θα προσπαθήσω να σας οδηγήσω βήμα προς βήμα στο πως δημιουργήθηκε ο "χαρταετός" - καρφίτσα για να δημιουργήσετε και εσείς τον δικό σας!

Βήμα πρώτο
Σχεδιάστε στο χαρτί (ριζόχαρτο κατά προτίμηση) το πολύγωνο στο κλασικό σχήμα ή μακρόστενο τετράπλευρο, όπως αρέσει στον καθένα.
Στη συνέχεια πατήστε το σχέδιο επάνω στο μέταλλο με τη χρήση καρμπόν, όσο γίνεται πιο σταθερά. Θυμηθείτε πως όσο καλύτερο είναι το αρχικό σχέδιο, τόσο πιο σωστά θα κοπεί και θα θέλει λιγότερο λιμάρισμα και τρίψιμο.

Βήμα δεύτερο
Κόψτε τον "χαρταετό" γύρω γύρω από το περίγραμμα που σχεδιάσατε από την εξωτερική πλευρά του σχεδίου για να έχετε περιθώριο διόρθωσης, χρησιμοποιώντας είτε τη σέγα είτε καλό ψαλίδι.



Βήμα τρίτο
Τρυπήστε με προσοχή σε μια γωνία κάθε ενός από τα εσωτερικά τρίγωνα που σχεδιάσατε, ώστε να μπορεί να περάσει η χορδή της σέγας και να κοπεί το εσωτερικό. Τα τρίγωνα αυτά είναι τα κομμάτια που θα αφαιρεθούν ώστε να "γεμίσουν" με το χρώμα από τις κηροκλωστές, συν του ότι αφαιρούν βάρος από το κόσμημα.



Βήμα τέταρτο
Περάστε τη χορδή της σέγας σε κάθε μια τρυπούλα διαδοχικά και κόψτε τα εσωτερικά τρίγωνα. (εγώ έχω χαράξει τα περιγράμματα γιατί κατά τη κοπή το σχέδιο χάνεται ακόμα και αν είναι σχεδιασμένο με ανεξίτηλο μαρκαδόρο)


Βήμα πέμπτο
Λιμάρετε καλά και στο εξωτερικό και στο εσωτερικό του κομμένου μετάλλου μέχρι να γίνει λείο.


Βήμα έκτο
Τρυπήστε όσο γίνεται σε ίσες αποστάσεις την εξωτερική πλευρά κάθε τριγώνου συν δύο τρύπες για να περαστούν τα κρικάκια.
Τρίψτε καλά και τις δύο πλευρές με γυαλόχαρτο, τρίχινη, πάνινη και ροσέτο για τουρ (τα τρία τελευταία με μπόλικο σαπούνι!)
.

Βήμα έβδομο
Διαλέξτε κηροκλωστές και γεμίστε κάθε ένα τρίγωνο όσο γίνεται κρατώντας τις κλωστές τεντωμένες.Στη συνέχεια περάστε δύο κρικάκια στον "χαρταετό και στη παραμάνα και διαλέξτε χρωματιστές οργαντίνες για την ουρά την οποία φτιάχνουμε απλή φουντίτσα κρατώντας δύο κηροκλωστές για να δεθεί.





Καλή επιτυχία και καλή Σαρακοστή και να θυμόμαστε ότι δεν είναι κακό να πετάμε λίγο αετό ;)) !!

Υ.Γ.
Εμπνευσμένος από ένα ωραίο κόσμημα της Τζωρτζίνας και το σχέδιο στο χαρτί από τον Νικόλα!!
Thank you both!!




Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Κεντημένο μέταλο Vol.2 - Sewing the metal!!

Όσο περισσότερο χρόνο αφιερώνεις σε κάτι τόσο πιο πολύ αποκτάς τις προσωπικές σου αδυναμίες.
Η δική μου είναι το κεντημένο μέταλλο πάχους 1mm, δηλαδή το κόψιμο του μετάλλου σε ένα σχέδιο που να το αναδεικνύει ένα σχετικά παχύ περίγραμμα, το οποίο μπορώ να τρυπήσω με το τουρ και στη συνέχεια να το αναδείξω περνώντας στο εσωτερικό του κηροκλωστή. 



Για την κεντημένη καρδούλα επέλεξα ατσαλόσυρμα (ντίζα) σε μπλε φωτεινό χρώμα την οποία πέρασα διπλή σε κάθε πλευρά, σε ανοιχτό μπλε χρώμα για να κάνει αντίθεση με το μέταλλο. Έτοιμη!!




Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Κεντημένο μέταλλο!!

Απαιτεί πολύ χρόνο και προσοχή αλλά το αποτέλεσμα του πλεγμένου νήματος στο μέταλλο είναι εντυπωσιακό και το κόσμημα γίνεται πρωτότυπο και νεανικό.

Απαραίτητα υλικά είναι:
* ένα κομμάτι αλπακάς
* κηρωμένο νήμα στο επιθυμητό χρώμα
* στοπάκια
* κούμπωμα

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε:
1. Σχεδιάστε στον αλπακά ή στο μέταλλο που έχετε διαλέξει το σχέδιο που επιθυμείτε (εξωτερικό και εσωτερικό περίγραμμα) χρησιμοποιώντας καρμπόν και ριζόχαρτο.
2. Χαράξτε το σχήμα επάνω στο μέταλλο ή περάστε το με ανεξίτηλο μαρκαδόρο γιατί θα χαθεί το σχήμα καθώς θα το δουλεύετε.
3. Κόψτε σιγά σιγά το σχέδιο με τη σέγα περιμετρικά αφήνοντας μικρό περιθώριο για να διορθωθούν τυχόν ατέλειες με το λιμάρισμα
4. Λιμάρετε καλά το εξωτερικό περίγραμμα ώστε να γίνει τελείως λείο και να αποκτήσει σωστές καμπύλες.
5. Τοποθετήστε μικρά τρυπανάκι στο τουρ και ανοίξτε μια τρύπα στο εσωτερικό για να περάσετε τη χορδή της σέγας και να μπορέσετε να κόψετε το εσωτερικό.
6. Λιμάρετε και το εσωτερικό σχέδιο.
7. Περνάτε διαδοχικά το μέταλλο με γυαλόχαρτο, τρίχινη, πάνινη και προβατάκι με το ειδικό σαπούνι και στο τέλος πλένετε καλά για να γυαλίσει.
8. Κεντάτε το κηρωμένο νήμα και προαιρετικά περνάτε ενδιάμεσα και ασημένια στοπάκια για να χαρίσει σε εμφάνιση.
9. Με το ίδιο κηρωμένο νήμα τοποθετείτε από τις δύο πλευρές τόσο μήκος όσο θέλετε για το ιδανικό κούμπωμα.

Καλή επιτυχία!





Η σωστή σειρά για το τρίψιμο του μετάλλου είναι:
1. Γυαλόχαρτο
2. Τρίχινη
3. Πάνινη
4. Προβατάκι