Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

PVC - Rubber - Καουτσούκ βραχιόλια και φέτος Νο ΙΙ

Η μόδα του καουτσούκ δεν ήρθε για λίγο! Ήρθε για να μείνει και ήδη ανυπομονούμε να φτιάξει ο καιρός για να αφήσουμε το μαύρο για πιο χαρούμενα βραχιόλια από πολύχρωμα καουτσούκ σε διάφορους συνδυασμούς του χρυσού και του ασημί!

Προσωπική μου επιλογή και προτίμηση στα χρυσά charms είναι το κόκκινο της φωτιάς, το μπλε ρουά και ένα γλυκό μπορντωκόκκινο!




Τα ασημί charms τα απολαμβάνω στο λαμπερό υπέροχο μωβ και το κλασικό μαύρο που με το ασημί γίνεται πιο απλό για πιο σπορ εμφανίσεις!



 Και το κόκκινο φυσικά συνδυασμένο με μαύρο, διαχρονική αξία!



Find out more handmade jewellery in our facebook page or follow us on Pinterest

17 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα! Κι εγώ νομίζω ότι την Άνοιξη θα φορεθούν πολύ γιατί είναι ευκολοφόρετα και δροσερά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω το χρυσό ότι είναι του Χειμώνα και το ασημί της Άνοιξης και του Καλοκαιριού!!
    Και λόγω της κρίσης είναι και μια πολύ εύκολη μοντέρνα λύση για οικονομικό κόσμημα και δωράκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι διάσταση/ διάμετρος έχουν τα βραχιόλια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Elene και εμένα τα αγαπημένα μου είναι αλλά με τα ασημί!!!

      Διαγραφή
  5. Chrisanthi τα συγκεκριμένα έχουν διάμετρο 3mm :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάμετρος όλου του βραχιολιού στον καρπό (ρωτώ διότι έχω παχουλά χεράκια…)

      Διαγραφή
    2. Chrisanthi το καουτσούκ το κόβουμε στο μήκος που θέλουμε! Μέτρα τον καρπό σου γύρω - γύρω με μια μεζούρα ώστε να είναι χαλαρό και εγώ θα σου τα φτιάξω στο επιθυμητό μήκος με τα charms που θέλεις! :)

      Διαγραφή
  6. Yiasou Rabea latridou eimai apo tin ameriki kai thelo afto to mov me to asimi charms pano ! pos boro na to paro ? pouliete kapou ?

    Efxaristo poli!

    Litsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Litsa σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον! Η αλήθεια είναι ότι δεν έχουν φτάσει τόσο μακριά τα κοσμήματά μου!! Μπορεί να γίνει αποστολή μέσω ταχυδρομείου και πληρωμή μέσω paypal.

      Διαγραφή
  7. πωπωπωπω ομορφιες βρε συ αν σου πω οτι παντου τα βλεπω αλλα δεν καταλαβα πως γινονται τι θα μου πεις; ελα σε περιμενω στο σπιτακι μου να σε κερασω δημιουργιες ελα στην παρεα μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα βραχιόλια σου είναι πάρα πολύ όμορφα συχγαρητήρια!!!Προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ η συλλογή με τα χρυσά κρεμαστά και το κόκκινο κορδόνι καουτσούκ.Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Κι εμένα τα κόκκινα μου αρέσουν αλλά δεν έχω μάθει να φοράω το χρυσό, οπότε κόλλησα με τα ασημί!! :)))

      Διαγραφή
  9. πανεμορφα τα βραχιολακια σου...συγχαρητηρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τελεια τα βραχιολακια ειδικα τα μοβ, πολύ ωραιο χρωμα στο κορδονακι.
    ΠΟλύ ομορφο το blog σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βάσω!!!
      Μωβ = Πάσχα και Άνοιξη!!!

      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή