Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Blog awards 2011 :)

Πριν λίγες ημέρες με ειδοποίησε η φίλη συν-δημιουργός και γειτόνισσα Ειρήνη  http://eirinixeiropoihmata.blogspot.com ότι η Αργώ έπιανε λιμάνι στο blog μου και έπρεπε να την καλωσορίσω και να της ετοιμάσω το επόμενο ταξίδι της με επισκέψεις σε 10 νησιά δημιουργίας που θα ήθελα να σας συστήσω!



Η Αργώ λοιπόν δεν είναι ένα απλά δια-blogικό "βραβείο" αλλά μια ευκαιρία να προτείνει ένας blogger δέκα αγαπημένα του blogs για να τα επισκευθείτε και να τα γνωρίσετε μέσα από την Αργώ :))

Για μένα ήταν μια ευκαιρία να αφιερώσω ένα απόγευμα στην επίσκεψη όλων των φίλων δημιουργών, να δω με προσοχή τη δουλειά τους, να θαυμάσω, να εγγραφώ κι εγώ στη λίστα των φίλων τους, όπου το είχα παραλείψει, και να σχολιάσω δημιουργίες τους, άρα και σε μένα η Αργώ πρόσφερε ένα όμορφο ταξίδι!

Στο ταξίδι μου σημείωσα πολλά νησιά δημιουργίας για την  Αργώ αλλά καθώς έχω τον περιορισμό των 10 μόνο προορισμών, έκανα μια επιλογή έτσι ώστε να σας προτείνω διαφορετικά θέματα, τεχνικές και αντικείμενο!

Να λοιπόν το δρομολόγιο που σχεδίασα για την Αργώ:
  1. Πρώτος σταθμός http://greekscrapbooking.blogspot.com με τις απίθανες δημιουργίες της "Efi Creations", κατασκευές, χειροτεχνίες, κάρτες με την τεχνική scrapbooking!
  2. Δεύτερος σταθμός για κατασκευές και ιδέες το δημιουργικό "Φτιάχνω κάτι" της Εβίτας στο http://evitathess.blogspot.com  
  3. Τρίτος σταθμός το σαν παραμύθι blog της φιλόζωης και δημιουργικής Μaya στο http://mayasfairytale.blogspot.com
  4. Στον τέταρτο σταθμό δε θα καταφέρετε να μην οργανωθείτε στο blog της Δήμητρας http://da-crafts.blogspot.com
  5. Στον πέμπτο σταθμό, το blog της Georgia θα ξέρετε πλέον από που θα παραγγείλετε τα προσκλητήριά σας για τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής σας http://handmadebygeo.blogspot.com
  6. Έκτος σταθμός το φρέσκο και δημιουργικό blog της Βασιλικούλας στο http://vasosroom.blogspot.com
  7. Στον έβδομο σταθμό κουμπώστε το "τυχερό κουμπί" στο blog της Georgia που θαυμάζω ιδιαίτερα http://lucky-button.blogspot.com
  8. Στον όγδοο σταθμό θα διαπιστώσετε πόσο δημιουργικό είναι το ταξίδι σας με το http://creative-journey-deppy11.blogspot.com
  9. Ένατος σταθμός είναι οι M+M κατά κόσμον Μαρία και Μισιρλού με τις απίστευτες δημιουργίες από πηλό, σύρμα και μέταλλο! στο http://2handmadeart.blogspot.com γνωστές και ως craftfairies :)))
  10. Τέλος τιμής ένεκεν για να τιμήσω τους μαθητές και να τους δώσω αφορμή να ψάξουν, να επιλέξουν και να σχεδιάσουν το επόμενο ταξίδι της Αργώ με τις επιλογές τους το Χαρούμενο Δημοτικό της Κομοτηνής στο http://vandhmotiko.blogspot.com
  11.  
    Ελπίζω να σας χάρισα ένα όμορφο ταξίδι αν και είχα πολλούς ακόμα υπέροχους προορισμούς να προτείνω!!
    Εύχομαι σε όλους έναν δημιουργικό και γλυκό Νοέμβρη κόντρα σε όλες τις δυσοίωνες προβλέψεις...

    Find out more handmade jewellery in our facebook page or follow us on Pinterest

    11 σχόλια:

    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!
      Το ταξιδάκι σου πολύ ωραίο μέσα απο δημιουργικά και όμορφα μπλόγκ!!!Καλό μήνα!!!Φιλιά!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. Ααααα!!! Ωραία!!! Συγχαρητήρια για το όμορφο βραβείο!!!! (κατασκευή της Ρένας η ΑΡΓΩ, την έχω κι εγώ στο βλογκ μου, υπέροχη ε;)
      Ευχαριστούμεε και για τα λινκς!!!! Κάποια απο αυτά μου αρέσουν κι εμένα πολύ!!! Θα τσεκάρω και τα άλλα!!!!!
      Καλό Μήνα και φιλάκια πολλά!!! :ο)

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. @ Deppy δε μπορούσα να σε παραλείψω!!

      @ el.mar είδα πως μόλις είχες απονομή βραβείων :ΡΡΡ

      @ mirsini το ξέρω πως η Αργώ πέρασε από το blog σου γι' αυτό δεν την ξαναέστειλα!

      Όπως θα δείτε έκανα καλή προετοιμασία για το δρομολόγιο!
      Φιλιά σε όλες σας!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    5. Να προσθέσω εδώ πως ήθελα οπωσδήποτε να έχω πρώτη την Βάσω Παππά (vasopappa.blogspot.com) αλλά αναγκάστηκα να την παραλείψω γιατί μου έβγαζε πρόβλημα η φόρτωση της σελίδας και δεν ήθελα να σας ταλαιπωρήσω.
      Η Βάσω Παππά είναι απίστευτη στη δημιουργία κοσμημάτων από felt αλλά και άλλων αντικειμένων όπως φουλάρια, κασκώλ και εσάρπες, πραγματικά με αξιοζήλευτη τεχνική!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    6. συγχαρητηρια..ομορφο το βραβειο σου κ οι επιλογες σου :)

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    7. Ραμπεα μου σ' ευχαριστουμε παρα πολυ,για την τιμη που μας εκανες και μας χαρισες την Αργω!;Παρατηρω με μεγαλη χαρα και πολυ ενθουσιασμο οτι εισαι ενα πολυ πλευρο ταλεντο!Εκτος απο πρωταθλητρια και πολυ καλη δυτρια με πολλες διακρισεις και ευαισθησιες εισαι και εξαιρετικη καλλιτεχνης με αψογη τεχνικη , πολυ εκλεπτισμενο γουστο και μερακι σε οτι δημιουργεις....καλη δημιουργικη συνεχεια...φιλια χ 2 απο Μαρια Καντζαλη[μια ''φιλη'' απο παλια..εαν κατι σου θυμιζει ]...και Μισιρλουκα

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    8. ... Μαρίααααααααα εγώ έστειλα την Αργώ και εσύ με έστειλες στο διάστημα!!!! Απίστευτο!! Φυσικά και θυμάμαι το κορίτσι με την τέλεια μπούκλα!
      Τεράστια έκπληξη, δεν έχω λόγια!!
      Πριν από λίγη ώρα ξεναγούσα τον άντρα μου στο καταπληκτικό σας μπλογκ. Είστε και οι δυο σας υπέροχες μου αρέσουν πάρα πολύ αυτά που κάνετε, μόνο συγχαρητήρια έχω να πω. Αν θελεις στείλε μου στο mail μου στοιχεία επικοινωνίας για να μιλήσουμε!
      Πολλά φιλιά και στις δυο σας!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    9. Πέρα απ το email να γράψω κι εγώ με τη σειρά μου ένα μεγάλο ευχαριστώ! Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    10. @ Λένα σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

      @ Βανέσσα καλή συνέχεια στο δημιουργικό σου έργο με τα παιδιά! θεωρώ πως είσαι παράδειγμα προς μίμηση!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή