Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Metal Design Jewellery



Η ενασχόληση με το μέταλλο ήταν η φετινή μου εμπειρία και πλέον είμαι τόσο φανατική που πλέον δε θέλω να δημιουργώ κοσμήματα από χάντρες και σύρματα!
Πρόσφατα ξεκίνησα να εμπλουτίζω και τον πάγκο εργασίας μου αλλά έχω ακόμη πολύ δρόμο πριν να είναι ολοκληρωμένο! Ως τώρα προσπαθώ να κρατάω χαμηλό το κόστος χρησιμοποιώντας εναλλακτικά εργαλεία αντί τα επίσημα εργαλεία κοσμήματος, όπως η τσιμεντόπλακα που πήρα από τη γειτονική οικοδομή που χτίζεται ως βάση για το πυρότουβλό μου όταν χρησιμοποιώ το φλόγιστρο. Ελπίζω ότι σύντομα θα έχω το δικό μου στούντιο για να δουλεύω και να εμπνέομαι σε αυτό.
Περισσότερες από τις δουλειές μου έχουν να κάνουν με τη θάλασσα. Ως δύτρια, αγαπώ πάρα πολύ τη θάλασσα και τα πλάσματά της αλλά και τις φιγούρες των δυτών και προσπαθώ να δημιουργήσω κοσμήματα για δύτες ή λάτρεις της θάλασσας. Συμπληρωματικά όταν δουλεύω με πιο συνηθισμένα θέματα, όπως πεταλούδες, λουλούδια και καρδιές, προσπαθώ να ξεφύγω και να δημιουργήσω κάτι με το δικό μου προσωπικό στυλ.
Οι τελευταίες μου δημιουργίες είναι ένα σετ από μαχαιροπήρουνα. Μαχαίρι και πηρούνι για σκουλαρίκια και ένα κολιέ κουτάλι από σφυρήλατο χαλκό.
Ελπίζω να σας αρέσουν!



Working with metal was this year's experience and now I' m so fanatic with it that I don't wanna make jewells of beads and wires!
I started my own Jeweler's bench to work with metal and other materials but I have still long way to go before it is completed! So long I try to keep the cost low by using some staff in place of "official tools" as my cement slab from a building under construction across the street as a base for my firebrick when using the gas burner. Hope that soon I will have a small Jeweler's studio to work and get inspired in!
Most of my work has to do with the sea. As a diver myself I like so much the sea critters and the diver's shape that I really like to create jewels for divers or/and sea lovers. Additionally when working with more common shapes as butterflies, hearts and flowers I try to make a difference and create something with my personal style.
My last creations are a set of earrings knife and fork and a spoon necklace of hammered copper.
Hope you like them!   

Find out more handmade jewellery in our facebook page or follow us on Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου